۱۴ درصد عملکرد ۳۰ ساله گاز استان در دولت سیزدهم محقق شده است 

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: ۱۱ شهر استان در دولت سیزدهم گازرسانی شده که معادل ۱۴ درصد عملکرد ۳۰ ساله گاز استان است.

سلیمانی گفت:  شهر‌های گازرسانی شده استان در حال حاضر ۷۸ شهر است که ۱۱ شهر آن در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسیده و معادل ۱۴ درصد عملکرد ۳۰ ساله گاز استان است.  

 وی افزود: ۱۴ درصد گاز شهری در این دولت به بهره‌برداری رسیده است، روستا‌های گازدار استان کرمان یک هزار و ۹۰۵ روستا است که ۵۸۷ روستا معادل ۳۱ درصد در طول ۲ سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است.  

سلیمانی بیان کرد: اشتراک جذب شده استان کرمان ۸۰۵ هزار و ۹۲۱ مشترک گاز به بهره‌برداری رسیده که ۱۲ درصد آن در طول ۲ سال گذشته بوده و ۱۸ درصد انشعاب علمک نیز در دولت سیزدهم بوده است.  

وی گفت: در بحث صنعت از یک هزار و ۵۴۳ واحد صنعتی عمده و غیر عمده ۴۷۲ مورد در دو سال گذشته به شبکه سراسری گاز پیوسته‌اند.  

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از خطوط لوله احداث شده در استان نیز سخن به میان آورد و اضافه کرد: ۲۸ هزار و ۷۳۵ کیلومتر خطوط بوده که معادل ۲۱ درصد در دو سال گذشته احداث و اجرا شده است.  

وی به صرفه‌جویی سوخت مایع پرداخت و گفت: ۱۲۹ میلیون لیتر در مصرف سوخت مایع صرفه‌جویی کردیم.  

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان تصریح کرد: برنامه برای اشتراک در استان کرمان ۳۰ هزار اشتراک بوده که تا امروز ۳۶ هزار و ۷۵۰ مورد اشتراک جدب کرده‌ایم.  

سلیمانی افزود: ظرفیت‌سازی برای صنایع امسال ۷۵ هزار متر مکعب در ساعت برای صنایع بود که حدود ۱۸۲ هزار و ۸۸۰ متر مکعب در ساعت برای صنایع در استان تحقق یافته است.  

برچسب ها: گازرسانی ، صرفه جویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار